Hööö

Jaha ska väl ge en snabb uppdatering!

Kan ju börja med att avslöja att jag jobbade igår. Var på nedre plan och de känndes att det var ett tag sen men de gick nog bra iallafall. Ska om inte annat jobba HELA nästa vecka så de går nog bra de där :)

Idag har jag varit ledig från både  praktik och jobb. Säger bara en sak och de är SUCK.! Om de är något jag är allergisk mot är de att vara ensamm påå dagarna. I hate it. Men dock har jag ju fått lite gjort dock så de kanske inte är så illa iallafall.

Annars händer det inte så mycket nytt. Nu är alla ute ur den så kallade gravid garderoben och nu är det bara vänta tills man får fara och goas med knuttarna :) Kan ju inte säga annat än att jag är glad för deras skull de kommer bli de bästa föräldrarna som finns kan jag tänka mig :) Sen så tjaa jaa så efterlyser jag min jul känsla ? Var är den?


Nej ush nu har jag för mycket tankar i nöten igen. Tankarna går mest till vad jag egentligen vill bli."Läs nu till sköterska" Den meningen är bekant. Jag tror jag skulle behöva få en spark i baken. För vem orkar bara dag driva nå mera ? Näee det här tåls nog och grubbla på. Eller så skiter jag i de hela och blir arbetsterapetur även fast alla varnar mig för att jobb garantin inte är stor? Ghhha nu ska jag laga pinne på fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0