Jox

Idag har jag städat köket och då menar jag städat. Har även lyckas byta gardiner och det är en fröjd för ögat med lite nytt kan jag meddela. Ska fortsätta snart igen sen ska jag iväg  till Ida en sväng och hälsa på. Kan nog bli rätt trevliggt :)


Snör ner en lista bara för att skjuta städningen lite framåt i tiden :)

JAG HAR:
Ett förhållande: Japp japp ;)
 :En bästa vän: Nej jag har flera. det ni!
Haft ett seriöst förhållande: Jaa det är klart jag har ju ett nu ! :)
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha neej ingen av dom är inte charmiga på det sättet :)
Blivit kär vid första ögonkastet: Nix inte är jag så lätt flörtade inte.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Skrikit åt en lärare: Hahanjaa bara låtit lite irriterad tror jag,
Kysst någon och sedan ångrat dig: På stenåldern när man var ung och dum.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Njaa det tror jag inte.
Snusat: Haha nej har aldrig hört förr ;O

DAGENS:
Klädsel: Jeans och en tröja
Frisyr: Lite halv plattat med en snodd:)
Låt: I dont know
Vill ha:Ett jobb och en liten hund sen kan jag ta en bil också
Sjuka: Res feber
Drog: Ingen alls
Köp: Inte något alls
Godis: Kokkos toppar
Attityd: Va?
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Ajdå



FÖRSTA:
Bästa kompis: Fridaa
Bil: Måste nog säga röd venton även fast den inte var min på papper var den alltid med mig.
Husdjur: Polly en kanin
Semester: Utomlands? Ja då blir det cypern men den är inte gjord än
Jobb: Kristallgården
Köpta skiva: Ingen anning
Piercing: Öronen
Konsert: Det minns jag ej heller
SISTA:
Personen som sms:ade dig: Lisa
Personen som du kramade: Mattias
Peronen som ringde dig: Lisa det också
Du sa till din pappa: Jag undrade nog om tankkortet då?
Personen du jag älskar dig till: Mattias de också
Bilfärd: Från bil bingon igå¨r
Filmen du såg: Wallander den nyaste 
Gången du grät: Nu kan jag inte säga så där exakt
Måltiden: Mackor och mjölk givetvis
SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Jaa tack! Nu vet folket också vad hon kan ta i present
Våga hoppa bungyjump: Haha det tror jag.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Det beror väl på den med tatueringarna
Kalla dig själv lycklig: Ja tack.! Får jag?
Hellre ta bilden än vara med på den: I take it
Kunna gråta över en kille: Ja,
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Helst inte
Kunna springa 50mil: 50 mil? Alltså typ ytill övik ? Njaaa.

VAD:
Gör du just nu: försöker idas städa
Ska du göra imorgon: Ingen aning den som lever får se
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Gör något då PUCKO
Har du med dig in på bion: Något och äta på och lite sällskap
Är det för färg på dina byxor: Jeans färg?
Är det för väder hos dig just nu: He blåser
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Jag tittar inte på folk på det sättet längre.
Skulle du göra om du vann lotto: Det beror väl på hur mycket det var? Visst?


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Neej då
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21.. Gammla tanten
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Japp. och det säger jag inte här
Använder du huvtröjor: Jag använder och älskar dom
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Det var inte så noga
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: det är nog samma
Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Båda men nu vill jag ha vinter och snö överallt
Vilken ålder har varit bäst hittills: 18 - 19-. Sist året på gymnasiet
Sova på sida, mage eller rygg: Sova mage
Kramar eller kyssar: Lite av varje,






Det där kommer vara det första jag ser när jag vaknar i en vecka.

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0