Torsdag

Jag lever gott folk !

Tripen till kåbbdan eller som mattias skulle säga de gobdalish var hur som helst underbar. Inte för  att vi hade tur med vädret men de var ändå super :)


Agerade skid lärare åt matte men fick sparken efter typ 1 timme när han hade kommit på hur man  gör. Och bra gick det hann med väldigt många race måst jag säga. Jag längtar efter mina skidor redan. Ska höra med min käre far om de rå¨kas finnas nå ledigt tills de är vatten festivalen där eller så helgen efter. :)


Jaja hur som helst bli de jobb heeeela helgen . Borde nog gå som en dans i helgen också. :)


Nej nu hinnerr jag inte har en bok och läsa :) TANT Varning!


Kommentarer
Postat av: Liten Pojke 93

Gud vilken söt flikka :D. FniZzzz ler

2009-04-10 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0