Snowbord

Haha yes gott folk idag har Sara åkt snowboard !

Allt började med att jag, Lisa, Frida, Matte och Fredrik for till backen för att grilla. Så efter ett tag tvingade frida följa med mig upp och åka ner. Väl nere tror jag de var lift personalen som spårade värst och sa jaa ni får åka gratis vi häver igång liften . De gick iallafall rätt bra jag tog mig både upp och ner med den där jävla brädan.

Vi hade iallafall grymt trevligt där vi var :) Blev även prat om utlandet . Jag vill jag vill som fan"! Efter sommaren är målet och jag hoppas att de bli av :)

Har iallafall börjat på nytt på mitt jävla cv. Och jaa de är nog faktiskt bra . Kom på en hel massa som kan vara omåttståndligt :) Fast jag fattar inte varför för jag är ju det i sig :P Elleer ?



Ett prakt exempel

Kommentarer
Postat av: Din kära ven

Får man vara sådär söt? :)

2009-04-16 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0