Men Gul

Kära blogg.

I mitt liv händer de inte för mycket., Igår trodde jag dock att jag hade fått ett riktigt jobb., Men icke. Anledningen var att klantarna hade skirvit ut namnet på den som fick jobbet. Yes box jag hade rätt namn iallafall. Kan de vara ett plus? Rätt namn MEN fel person ?;O

Var även i luleå men Mattias en sväng igår. Hittade mig lite sommar kläder, De kan vara ett plus om nu såna behövs ens. När man ska servera saft och jobba hela sommaren ?:P

Sen har jag även fått lite mer jobb eller vik? Iallafall den här gången kan man iafa fira för mer än en dag. Ska iallafall jobba imorn till på sönda. och sen nästa vecka fredag, Lördag och söndag. Hurra lär bli rik sedan när de är storhelg och pass på 12 timmar ;) och dagarna där i mellan drar vi till kåbdalis. Fucck just de ska ju lära Mattias alla mina skills på åskidor först- Klona mig för en gångs skull!

Nej ush va tråkig jag är. Har jag inte varit med om nå typiskt sara aktigt ? Nej inte de alls. Och frida de fjåne är upptagen , Ghaaa ge mig sällskap. Svårt när ida är i boden, lisa ser hockye, Mattias i gg. Och tjaa de var väl alla mina vänner ;O

Kanske att jag ska städa klart mitt um or what?


Heeååhåå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0