Hoho

Liten Pojke 93 om Torsdag:
Gud vilken söt flikka :D. FniZzzz ler

H
aha yees box sir jag har en fan klubb ;) Slå den du. De ändå som orora mig är om pojken är född 93 eller är 93 ÅR. skulle vara synd om oldisarna har hitta till bloggen. Jag har dock mina starka misstankar om en pojke. :D


Har för övrigt varit jobb hela Dagen. så nu väntar jag på att matte ska komma me nå gott. Hade tänkt se tv ett tag.

Jag är inte alls torr. Jag hoppas verkligen att dom andra kommer ha skoj ute. Så lovar jag att jag kommer ha så skoj 7 imorn när jag upptäcker att jag sitter på jobbet ej bakis. Bhaaaa.. :)


Kommentarer
Postat av: frida

fast det jag håller på med är ju bättre.. jag dricker, vaknar 7 och är inte heller bakis :)

2009-04-11 @ 19:26:17
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0