Ohh yee!

Oj oj. Ska skärpa mig nu.

Vi börjar med vad ni missat eller vad jag kanske int berättat :)


Helgen var de hem som gällde.

Var sjukt skönt och skoj och få komma hem vill jag lova. Under tiden hann jag följande, (kör lista på de bara för ni ska hänga med i min hemskt tjorviga och komplicerade ´men ändå genialiska smart  och lätta förklaring)

-  Mysss med mattias :)
- Hockey i happis.
- En liv rädd brud i en knall röd bil.
- Hittade en ny röd besatthet i form av en jacka som kostar hyran gånger 2. (Köptes INTE givetvis)
- Lite gulligullade med mor. Fantastiskt att hon int hann blir ens lite irriterad på mig !
- Nytt beroendeframkallande spel som fredrik ej säger hur jag hittar de,
- Riktigt mat.
- Och klockanrunt sovning.


Komplett helg med andra ord.

Hittils har veckan bestått av skola, pluggande och tro de eller ej har sara gjort mat också :) Här pratar vi riktig mat och inte nudlar.


Helgens planer stannar dock i övik i veckan. Mååst ju få känna på hur de är och vara student på riktigt. Höhö !

Är också¨snart klar med första kursen, Hem tentan släpps om en vecka vilket betyder kalix i en hel vecka och förhoppningsvis få klart skiten och bli servead mat som inte är gjord av en som riskerar ett helt hus när den tillagas.

Syns även att de är jag som "bor" här nu kläder överallt och papper ligger på golvet, Underbart att man är ledig imorn verkar som att stöket har gjort min dag imorn. Ye right!

Kan även meddela Berra att jag sett swich idag och den var exakt lika bra som första gången. Jag har kvar den på datorn, Läs såhär istället. KOM ner ihelgen, I need you frida skulle också gilla filmen, Soo komsi :)

Har säkert glömt en massa onödiga detaljer nu men lev med de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0