Pixs

Enligt mig sjäälv har famorsaras blogg blivit ett hög kvarter för emosar och  annat deprimerande folk. Bara därför slänger jag upp inte en lista utan nå bilder jag snott från fiffo :) Dagen har bestått av grupp arbete och läsande i texter som minst är 540343 år gammla. Kul eller så inte. Men nått har jag ¨då lärt mig i bästa fall. Hem färd imorn. Helgen tar jag som den kommer. :)






Fredur och leif i en hög person.




"Okänd" fot efter någon sväng om på dansgolvet.  (studera inte foten utan de blååååa)





Studenten., En bild säger mer än 1000 ord.




Egooon!



Tack och hej nu ska jag springa och införskaffa mig nå gott och fundera på vad jag ska prata om imorn ! ;o







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0