Tentaaaa

Nej men oj jag hade ju en blogg också hööh :)


Jaa vad finns och säga? Hemma i kalix igen blir här ändå till änstan månda :) Skööönt ! Mindre skönt är dock att jag har en lite hem tenta och fixa men jag ´har en grund ide för halva tentan iallafall resten får jag väl klura ut på nå sätt :P


Jaaa sen har jag hittils hunnit vari tll happis med fjixen köpte mig ett par stövlar plus lite blött dricka fårn utlandet :P Tenta fest nästa helg kalix bor ? :P Hoho


Sen även en massa mys med Matte ;) Thats nice!

Skulle även hinna få mig lite fantasi bror fyller 18 nästa vecka ;O Pommes alltså hur tiden går :P

Jaja nu ska jag återvända till mina 1000 sidor blad och mina 100 sidor anteckningar som ingen kan tyda. Önsla mig lycka till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0