I am back

Kära men bortglömda blogg.

Blogg torkan har varit extreem.! Lika torrt som de brukar vara i glaset på en lördag. Tolkas som man vill !


Har hunnit med allt mella himmel och jord sen sist.  :P Ett antal färder till hem men ja klagar ej :p


Hur som helst är statistik tråk kursen snart över., Måst endast skriva en tenta på de . Onödigt onödigt det nöter bara på min dyr bara tid men är nog ingen ide och gnälla :P

Helgens planer verkar glas klaraa. skelefte fredag , kalix lördan. Wooho jag har mycke och ta igen i fest väg så de behövs nog :p Allra bäst är ju och ta igen de med världens bästa tanter ;)

Helgen har sara myst med sin mattias, lagat goo mat och jobbat :P Blev  en smula chokad när de ringde när jag låg å sov. Och ännu mer när dom ville att ja skulle jobba det sved lite och tacka ja men nu har jag väl råd till nå klappar och förhoppningsvis vill mamma bli delägare i en ny vinter jacka åt mig. :P höhö

Jaa ska medela att ja ska blogga snart igen tack och hej gurk macka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0