en halvklar tenta och en taggad sara

I dag känner jag mig som en ¨sån person som skulle kunna sitta en hel dag bara och plugga bara för att få bort skiten. Tolka det inte som jag är en pluggis bara få bort de från min värld. Dock har va suttit en gäng halva dan idag och pluggat och mycke riktigt en halv dag lika med en halv tenta bort gjord. Bra jobbat tjejer ! :P Planerna är väl att få  klart den imorgon och jag är taggad till max för det också måst jag säga!

Ibland får ja för mig att de inte alls är långt kvar till jul satt och kollade idag och kom fram till att jag kommer åka hem nu tre helger i rad av en och annan anledning. Dock har jag fått höra att ja åker hem jävligt ofta. Men de är ett skäl till därför jag trivs här rätt bra. Alltså bara den att få komma hem och träffa alla man bryr sig om och få energi för att orka vara här utan någon som nyps, Pussar på¨en eller skäller på en för man är dödligt lat. Sen saknas det någon som förstår mig här nere också. Dom förstår mig men ändå inte krävs nog lite mer för att förstå en kort lagom tjock sara i sina bästa år.



Hur som helst är det lite ändrade planer för helgen . Skelefteå spolades fett av brist på ekonomi. Men lördan bjuder på 19 års fest hos martina., Och sedan en runda på hotellet i kalix. Och längtar gör jag.  Men nästan mest till lörda på dagen, Då är det kvalitets tid mer Berra som gäller, Något som har saknas som tusan dom senaste månaderna,.

Har iallafall lurat på mammsen och köpa böcker åt mig för över tusen spänn. Jag vet inte men jag tror hon kommer älska dom lika mycket som jag INTE kommer älska dom. När latin lär bli mitt nya språk. Bhaaa anatomi verkar verligen vara the shit i massor.


Sen fick jag en mms av matte idag också. det var deprimerande, en bild hel vit av snö. TIll lägg att bild helvetet är tagen i kalmar, Jag lever i en orättvis värld. Ge mig snöööö!


Hej hopp-


Saknar dig i massor



Kommentarer
Postat av: Fegon **

Snusk

2008-11-04 @ 00:36:29
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0