Liist jäkel

Jag blev utmanad så ja får offra mig då :P


Tre saker som skrämmer mig:
    * Saker som hoppar fram från ingenstans-.
    * Folk som går bakom en när de är mörkt
    * Bitterhet

Tre personer som får mig att skratta:
    * Lisa
    * Frida
    * Bror. sjukt tråkig så han blir sjukt rolig.

Tre saker jag älskar:
    * Vänner / Familjen
    * Matte
    * Skidorna


Tre saker jag hatar:
    * Väckar klockor
    * Rastlöshet
    * blodpudding 


Tre saker jag inte förstår:
    * Engelska
    * Vissa människor
    * Typiskt kommer inte på nå mer. men de finns !


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
    * Kortlek
    * En hårklämma
    * Massa papper


Tre saker jag gör just nu:
    * sitter
    * Väntar påatt orka gå i dushen
    * Är på msn kanske ?


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
    * Dyka och se random firrar.
    * Resa
    * Och en massa till !
Tre saker jag kan göra:
    * Prata
    * röra på tårna
    * Knäka fingrana ?

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Jag då såklart
   * Din mamms/papps
   * Dig själv. men lägg märke att de är sist på listan ;) Höhö "Ironi för er som ej fattar"


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
    *
 Dyka med syrgas burk åde.
    * Anatomin så ja slipper plugga hela jul
    * Laga mat !


Tre favoriträtter:
    * Palt
    * Grillat
    * Mammsens kött grejer- .


Jaha hej hopp nu ska ja dusha  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0