Helgen

Jaha då var sara i dövik igen :/ Take me away now !

Kort tillbaka blick från helgen då.

Freda lika med kiruna. hade studvis en väldigt rolig kväll. Flummade med Verran och försökte gömma mig för okänt och läskigt folk med mer eller mindre bra framsteg.Hur som helst var kiruna lite för stort och verkade lite för farligt för min del, Fick iallafall se Pajala och en liten skymt av fjällen som fick mig och villja begå fejkat självmord om jag int får ställa mig på skidorna snart !


På lördan vaknade jag med en tandvärk som slog min bakfylla. Låg där mellan väggen och verran och  övervägde att gå upp halv 7 och verkligen fånga dagen. Men jag hann rätt snabbt tillbaka till min vanliga sinnesstämmning trots tanden och somnade om.

Efter lite prat och tjat om gårdagen plus en bakis pizza styrdes kosen tillbaka hem till kalix igen. Där bowlingen väntade på mig., Blev en riktigt rolig kväll måst jag erkänna. Var skoj och umgås med alla lite plus att vinna över fiffo iallafall. Sen  till matte och somnade till en film för att sen vakna igen. hohoho :)


Igår gjorde jag inte för mkt. Var med Lisa och Matte på hockey och sen mys :P


Tand värken visade sig va nån jäkla infektiion så nu ska ja sitta här och uggla tills jag får ta pencelin för sista gången idag. Blääää första gången i mitt liv ja måst äta medecin ! Va händer ? Jag som allti varit en riktig hårding. Blöööö!


Kommentarer
Postat av: frida

me miss uuuuu redan

2008-11-18 @ 11:26:51
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0