Tagen av lisus som tog sen av bannanasanna. :)

Bara för att allt och alla gillar listor så slänger jag upp en :O För övrigt sitter jag med musiken på max och har råkas hitta lite cola :) Jag tror jag gillar allt de där som innebär och vara ensam hemma på nå sätt. Om int annat kallas de livs kvelitet. Ingen som hojtar på mig för engångs skull :)



1.Vad heter du? Sara Andersson var namnet, Godag !
2. Vad är det för färg på dina byxor du har på dig just nu? Svarta lodis brallor :)
3.Vad lyssnar du på just nu? Akin - 16 till 20
4.Vad gjorde du igårkväll? Passoa party :P
5. Vad var det sista du åt? Kyckling. var dödens gott bör tilläggas
6. Hur är vädret hos dig just nu? Lite mulet inte så skoj väder minnsann.
7. Vem pratade du med i telefon senast? Cämmi :)
8. Det första du lägger märke till på det andra könet? Typ ehh charmen eller nå.
9. Gillar du personen som skickade det här till dig? Lisa tycker jag väldigt mycke om och hon gillar mig :)
10. Hur mår du idag? Tummen upp på den va :)
11. Vilken är din favoritdryck? Cola är gott mjölk också :)
12. Favorit alkoholbaserade dryck? Räkna ut den ni
13. Favoritsport? Salom och så lite boll. Innebandy grymt skoj . Volleyboll också¨ :)
14. Hårfärg? Lite av varje:P
15. Ögonfärg? Först en svart prick och sen nå blått runt om ? :P
16. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång givetvis
17. Syskon och deras ålder? Jensen 17 och Jonte myra 12 :P
18. Favoritmånad? När man kan åka slalom eller så bada så räkna ut de du :)
19. Senaste filmen du såg? 21 tror jag :)
21. Favoritdag av veckan? Lördag nu är de dock söndag :/
22. Favorit Hobby? Svamla lätt !
23.Är du för blyg att bjuda ut någon? Inte om jag känner personen då kan man tvinga den så då får man alrig dissen. Men om jag int känner personen så skulle de aldrig falla mig in :P
24. Favoritlåt(ar)? Flera olika orkar in rabbla upp dom :P
25. Sommar eller vinter? Hmmm nästan vinter men sommar är allt bra skönt :P
26. Kramar eller kyssar? Kramas tror jag de gillar jag :)
29. Vill du att dina vänner ska svara?Say what?
30. Vem är det störst chans att han/hon svarar? Väää?
31. Vem är det minst chans att han/hon svarar? Men snälla nu är jag förvirrad.,
32. Hur bor du? Rött hus med vita knutar :O
33: Vad läser du för böcker? Hmm på den senaste tiden har de vari biologi boken. Läs den inte skit trist !
34. Hur ser din musmatta ut? Sån finns ej :P
35. Favoritspel? Alias och bubbleshooter helt klart :P
36. Kan du nudda din näsa med tungan? Hahah den var ju nästan kul.
37. Kan du korsa ett öga åt gången? Njaaa
38. Är du romantisk? Självklart inte det är inte jag för fem öre.
39. Skulle du själv säga att du är lycklig? Allla gånger =)
40. Vilka har du sänt detta mail till? Ingen alls jag har snott den här !
41. Vad ska du göra imorron? Skolaaaa låt mig få feber inatt eller nå
42. Vad är klockan just nu? 18.20



Nu har jag inte tid med de här . Jga är ju ensam hemma ffs :)


Kommentarer
Postat av: Berra

snuskis!;P Åtråligt råligt

2008-05-05 @ 21:10:15
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0