Löördag

Hej hallå alla glada och lessna för den delen också :)

Jag vet inte om jag riktigt har nå och skriva här med bara för att få mer  STATUS är de väl lika:)

Igår städade jag mitt rum. drog ut alla kläder och rullade in dom igen. duktigt av mig klapp klapp åp skallen :P
Sen myss i lappis med tanterna de var som sagt mysssss plus ett desperat försök av mig att grilla korv med mina korvar var dock inte popis ajjdå syyyyynd. Jag tror de där med mat lagning beror på dags formen för mig på nå sätt. Jaja sturunt samma.

Idag har jag hunnit till morjärv med mammsen en sväng var en givande tur vi tog någon omväg hem i hop om att se en nalle jävel. Men ikke. Bhaaaa vill se en nu med desamma men inte fan ser jag någon för de. Bhaaa renar räknas inte längra som nå stort jämfört när man var mini då ropade man ju ut det till alla man träffade sen efter sen stort händelsen. Mogna klubben wieee ! :)

Bhaa jag förstår inte varför man inte är lika tuff nu som när man var mini. Allt som hände då var spännande nu är de ju bara lite halv lustigt och ehh spännande, Okej skillnaden är väl inte större än att man har blivit tvungen och köpa större skor. Jag erkänner jag vill aldirg bli vuxen. För bara man bor i eget palce har ica kort och städar är man väl inte vuxen ? De är nog inställningen som avgör de där. Låt mig aldrig behöva bli vuxe med torr humor tack.


Kommentarer
Postat av: Sanna

höhö, på våran tid hade flickorna 15 kilo smink och väldigt lite kläder..

Jag kan knappt vänta tills jag blir gammal och får prata om vad som hände på min tid!

2008-05-18 @ 11:51:03
URL: http://skinfiol.blogg.se
Postat av: Berra

Slö-fan blogga då ;O

2008-05-20 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0