Lisssta

Info
Namn:
Saas
Födelsedag: 27 februariiii :)
Hemstad: Kulix uttalas kalix på svenska
Ögonfärg: Blååa. Skaffa er dock ej blåa man ser ut som att man är hämtat från en riktigt dålig skräckis på bild Ghaa
Hårfärg: Lite blond tror jag :)
Längd: 159 wooho är med i under 160 jag är stolt :)
Höger/Vänsterhänt:   Både och typ.
Värsta vana: Att vara slö helt klart.
Stjärntecken: Firre
Sko stlk: 36 eller 37 har inte kommi under fund med de där än :P
Är dina föräldrar skilda: Nix pix inte då :)
Kär?  Kanske de kanske.
Skor idag:  Mina inte vita skor :(
Din svaghet: Att jag inte kan säga nej och att jag inte kan vara sur. Sjukt störande iblad.,
Dina rädslor: Tror inte dom finns.
Mål för det här året: Först plugga lite mera och sen endast vara nöjd med allt.
Mest använda fras på msn: Ehh int vet jag ?
Det första du tänker på när du vaknar: 10 minuter till bara :)
Dina bästa kännetecken : I dont know :)
När går du och lägger dig: Beror på men nu när jag int behöver stiga upp så typ 12 eller 1 jag vet inte har slutat kolla klockan
Mest saknade minne: Alla nätter med vespan och djuptjärns huliganer.

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor:
Typ spa eller massör
Hur vill du dö: Bara inte vakna nå mera någon morgon om kanske typ 80 år +
Vem av dina vänner är mest lik dig: Jag vet inte tror det är Lisa fan :)
Vem är högljuddast: Frida helt klart :)
Vem får dig mest att skratta: Fiffo hon behöver bara öppna mun
Vem har du känt längst: Fjixaaan :P
Vem är blygast: Martina tror jag :)
När grät du mest: De har jag glömmt
Vad är den bästa känslan i världen: När man håller på att skratta ihjäl sig
Värsta: När man inte vet något alls och så näe man är rastlös
Vart vill du bo i framtiden: Bara jag trivs så är jag nöjd :) Fast helst borga
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Haha att jag inte skulle vara så slö de andra kan jag dras med fast tänka liite mer är nog bra
Hur länge tror du att du kommer leva: TIlls pumpen ger upp antagligen

Har du någonsin
Varit kär:
Japp
Blivit dissad: Kan nog hända.
Rymt hemifrån: Självklart när jag var mini så hända det nog dagligen :)
Föreställt dig ditt ragg naken: Neej inte de
Skolkat:Japp sorry )(a)
Sovit utomhus: Jaoo de har jag :)
Gråtit i skolan: Haha fråga någon som gårtt på dj. Var världens mest blödigaste unge förr
Spytt i skolan: jHell no
Velat bli modell: Ush nej :)
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha dagligen :)
Sett en död människa: Yees
Druckit: jepp
Varit på scen: Varje skolavsluting förr om de räknas :P
Snattat: När jag var liten och lite mer dum :(
Varit full: jaa
Retats: Haha vad är de?
Blivit nerslagen: Nix om jag inte får räkna med fjixaan hon slåss med mig dagligen :)

Du?

Svär: Händer väl alla
Sjunger bra: haha nej!
Dushar dagligen: Jooo typ
Tycker att du är attraktiv: Nej nej ocgh åter nej
Kommer överens med dina föräldrar: För detr mesta faktiskt :)
Gillar åska: Njaa ibland är jag lite rädd om ag ska skäma ut mig
Spelar något instrument: Nix bara luft gura :)
Äger en iPod: niet
Går till kyrkan: Nej inte dagligen men om de är dop brölopp eller begravning är jag väl där
Sover med gosedjur: Njaaa de kan jag inte säga
För dagbok: Nej nej har gjodt nå försök när jag inte ens kunde formulera mig
Dansar i regn: Haha nej men nån gång har de säkert hänt :)
Sjunger i duschen: Ibland tror jag jag står och nynna

Vem var den senaste personen
Du nuddade:
Lille bror tror jag :P
Du pratade i tfn med: Hmm mamma eller frida :)
Msnade med:  Mamms :P
Du kramade:  Mormor ¨:)
Du skällde på: Haha jaa du jag vet inte
Sportade med: Lisa måst de varit :=

Senast du
Skrattade:
Haha kusin hon är så klockren
Grät: Det minns jag inte ens
Filmen du såg: Humm låt mig tänka
Tuggade tuggumi: Idag var de nog :P
Drog ett skämt: Haha jag drar ju mina hela tiden :)
Sång du sjöng: Hur ska jag veta ? :P 

Ja nu har jag iallafall varit på kalas :) Var hemskt trevligt fick på köpet umgås lite med min galna kusin lite mycket givande :) Nu sitter jag och väntar på att en viss herr ska höra av sig så jag kan fara och döda lite tid med han istället :)

Imorn är det lördag japp japp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0