Liiite sommar

Tjoohoer. Sån där lyckad dag blev de idag :) Sån där som man alltid vill ha när man int kan blir annat en glad TYP :)
Först  vaknade jag och insåg att jag hade missat att matte hade stigit upp så låg där kvar ett tag och dog.
Sen frukost. var hemskt gott var hemskt hungrig också så de var behövligt :)
Nördade på med matte ett tag tills jag insåg att han typ skulle iväg då var de bara vinkelivinka åt han även fast jag hade lust och bryta typ lillfinget på han eller nått så han "slapp" fara iväg typ 100 år.

Jaja sen hem och blev uttråkad när jag kom den hemska iden att jag skulle fara och tömma mitt skåp på skolan. de värsta av allt var de att jag ville cykla. GHAA jag kommer dö av  frivillig motion nu :/

Sen efter jag hade gjort nytta med mitt liv så återstod det och göra onytta i någons annans liv också. Berra blev mitt självklara offer. Hon låg till och med och sov när jag ringde perfekt förpestning :P Men innerst inne tackar hon mig de vet jag ! :) Drog rätt fort med våra fina tant cyklar mot älven satt oss och filosoferade om livet och mööös tills frida kom då fick också vara med  :) När vi väl hade myst klart bar koosen iväg till rimi för att inhandla hårfärg.
Och sen efter ett ex antal härjnings moment med fiffomiffo kom berrsan tillbaka och fotbollen rullade härj vilt. Hann med ETT vattenkrig och fiffo FÖRLORADE ! :) Heja heja Farmor,


Jaja har iallafall haft grymt skoj även fast både berra och fiffo har försökt mörda mig hela dagen i princip. Undra varföör ? Inte kan de ha varit för att jag ringde och väckte dom båda va?

Kommentarer
Postat av: berra

Det var ett fint litet rim du hade gett mig:) Hah

Du sköna lilla mö
ikväll så kommer du få fett med spö
för jag diggar ej dina ben
dom för mig är för len(a)

jag är rimmaren nummer 1 yoo!;P

2008-05-29 @ 21:47:05
Postat av: berra

märkte just att det inte alls rimma det du hade skrivit, hah :)

2008-05-30 @ 17:24:51
URL: http://berramagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0