Av berra :P

Smeknamn: Hmm jag vet inte saaas kanske :P
Piercningar: Två st. Ett i höger och ett i vänster öra:P
Tatueringar: Nix inte de
Längd: Inte över 160 iallafall :P
Skostorlek: 36 eller ibland 37 :)
Hårfärg: Svårt fråga nå mellan ting men vissa delar är faktiskt blont
Önskar du att du bodde någon annanstans: Bara ibland när jag är sur :)  
Tänker du på självmord:
Hell no de är för dyrt med begravning
Tycker andra att du är attraktiv: De tror jag inte : )
Dricker du:Jajemen annars blir man lite för torr i halsen
Använder du droger: Nix inte de
Röker du: Ush nej de smakar inte bra
Vilket shampoo använder du: De som är närmast mina fötter när jag väl dusha
Vilken parfym använder du: Nå billig skit :P
Vad är du rädd för: HÖSTEN !
Gillar du att tvätta:  Bara håret

Din första:
Operation:
Typ 3 månader de var nå med magen . Ring mamma och fråga !
Första priset: Säkert på bil bingo :P
Första sporten du började med: Humm kanske simma eller så fotboll :P
Första husdjuret: Förutom alla mina fiskar som över levde max 2 månader så min kanin :P
Första semestern: Kanske lycksele :P

Just nu:
Äter du:
Inget gå och smöra en macka !
Dricker du: Inget där heller så gå och hämta mjölk !
Ska du: Umgås med matte
Lyssnar du på: Winnerbäck :) Hata mig inte !
Väntar du på: Klockan :P
Tittar du på: Just nu mina gråa tangenter
Har på du på dig: Lovley addidas barllor en tröja och lisas sockar >(a)

Din framtid:
Barn:
De återstår och se först måst jag kunna ta hand om mig själv och kunna laga iallafall makaroner,. men kanske 2 )
Giftemål: Skojar du ? Jag gifta mig ? Nix de kommer int på tal
Karriär: Säkert någon :)

Har du någonsin:
Kysst en främling:? 
Jaa tyvärr :(
Tappat bort glasögon/linser: Hhaa dagligen men hittar dom alltid igen :P
Brutit ett ben: Räknas de när frida bröt mitt lillfinger ?
Rymt hemifrån: Japp måååmga gånger de ska vi dock inte prata om NU
Röntgats: Väldigt månnga gånger :p
Gråtit när någon dött: Självklart . de var dum fråga

Senaste:
Film du hyrde:
Minns int va dom hette men de var i lördags :P
Film du köpte: Herre gud hjälp int minns jag
Film du såg: Dumpad
Låten du hade på hjärnan: Kalla mig dåre med nordman tror jag  .P
Låten du laddade ner:
Vet int rikgit  :)
Personen du ringde: Friiidan >:P
Tv program du tittade på: Jaag är kuggad :O
Personen du tänkte på: Hahah jeens för roligt lillebror

För eller emot:
Långdistansförhållanden:
för
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot hallå tänk på alla som känner personen . ghaaa
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

Favorit:
Mat:
Mormors palt :P
Låt: Jag vet inte riktigt finns många :P
Sak att göra:
 Umgås, slalom och lite myyyys
Dryck:
Cola tror jag >:P
Bil: Venton eller så volvon :( vila i frida älskade volvo

Har du nånsin:
Ljugit för någon: 
Sorry :(
Varit i slagsmål: Haha två små bröder har jag och en galen fiffo :P
Blivit arresterad: Nix har nog sköt mig  när dom har råkas se mig:p
Skurit dig själv: Japp dock int medvetet . En gång på nå jäkla gräs fick jävla lima ihop fingret. Klant ! ;b
Genomgått en allvarlig operation: Nja allavarlig och allvarlig

Antal...
Gånger du varit kär:
Tre
Gånger ditt hjärta brustit: En gång iallafall.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen skulle jag tro :P
Personer från grundskolan du har kontakt med: Jag ränka int med några stycken :P
Ärr du har på kroppen: Så långt kan ´jag int räkna :P

Senaste:
Tidning du läste:
Nsd haha vuxen poäng till mig . eller så inte :P
Personen du fick mail av: Nå jäkla svamel
Personen du fick brev av: Tand läkaren ;O
Personen du fick sms av:
Mattias :)
Saken du köpte: Jag minns int var nog igår nå godis och så MER :)

Övrigt:
Vad har du gjort idag:
Vaknar somnat vaknat, Umgåtts med verran och ehh färgat mamms hår
Var det kul: Joo lite kanske
Hur tidigt stiger du upp: Helst kring 11-12 om jag får :P
Gillar du att slåss: haha alltid de märker folk jag umgås med :P
Vad ska du göra ikväll: Umgås med mattias tror jag :)
Är du seriös: Haha jag ? hmm låt mig tänka om jag nånsin ha vari de :P
Var har du ont: Lite i magen eller så i huvudet :P
Använder du hårspray: När det ser för illa  ut jaaa
Kan du stå på händer: Haha och armarna vek sig

Favorit
Serie:
Jag vet int grays är ju bra :P
Håkan Hellström eller The Ark:Håkan bråkan
Salt eller socker: ? salt :P
Gillar du ketchup: njaa lite grann på¨makaronerna kanske :) 
Är du glad nu:
Jaaarååå :D
Var du glad igår: Otroligt glaaad.
Känner du nån som jobbar på sjukhus:
Int vet jag :P
Stockholm är:jag i imorn :P
Kan du sjunga:de kan väl alla men hur bra de nu låter ?
Mer värt än guld: Men alla och de mesta andra också
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka:
Island skulle vara tufft
Ska bli skoj: Stockholm imorn :P
Ska inte bli skoj: Hösten
Sparar till: Inge men kan någon spara ihop till en bil åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0