Vad är en rubrik ?

De är nog på tiden att jag inser att man kan blogga. Okeeej Helgen var bra lördan bestod av race meds skidorna på isen och sen på kvällen fnitter dricka svamliga vänner och allmänt skoj :) Söndan pratar jag inte om . Tack då slapp jag de också.


Är inte ensam hemma nå mer de känns faktiskt bra då behöver inte elefenterna på toan vara sura på mig nå mer för att jag låter som en hel drös hård rockare. Hittils har jag lagt min tid åt att försöka orka plugga g¨år mindre bra för den som är intresserad. Var dock med lisa igår kväll de var nice och vi bröt inte mot treditionerna, Flott och sedan hem till lisa och ligga och jäsa. Dock somnade lisa på kuppen och undrade var jag tog vägen nån timme senare men men ingen av hos gick varken vilse elller inte hittade hem så de dög. Idag har jag pluggat och varit med nå kakor till jobbet och varit en sväng med Camilla  de var en väldigt givande liten tur :)



Hmm nu börjar ångesten för att inte komma in på nå skolor till hösten komma.Lite halv panik att inte få ihop nå personligt brev finns dock. Störandes när jag en gång i  mitt liv har hyfsade betyg behövs dom inte då ska man iställe försöka övertala en hel drös okända människor att man passar för den utbildnigen. Jag tror jag hatar ordet varför just nu ;o

Annars går de bra för en gångs skull så tror jag att jag har kontrollen över nästan allt. Bortsett från biologin blääää jag ska bli ett litet EMO kid då finns de anledning till och säga hur mycke jag stör mig på biologin. Men nu är jag dock inte de än . Så hittils drar jag till med en nödlungn att BIOLOGI ÄR KUL !


Lagade mat hela dagen på skolan igår INGA MERA KOMMENTARER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0