Uppdate

Hittils är jag rätt nöjd med mitt ensam hemma projekt :) Inga spöken i bastun och inga tjuvar under sängen hur perfekt som helst :) Tror dock jag fått elefanter i toa aj aj. Faaast än så länge har dom inte blivit hungriga så jag lever än jag :)Ett plus är dock att jag haft kockar i köket det hurrar jag för. så köks inredningen är kvar men disken på köksbänken vet jag inte vem jag ska lura och städa bort. Hmm hör av er om ni gillar disk., Jag kan säkert värpa fram en karamell åt den drabbade :) Idag var de skola igen för första gången på skönt länge. Men inte vet jag om de var så skönt och vara där antingen lider jag av socialt stopp eller så är de bara att jag är rädd att någon slka få fnatt bli emo och hata ställe. Hmmm jag är nog inte i top 5 klassen hoppas jag .



Ikväll har jag fått hem mig en lisolinan hoho vilke kap :) Så nu ska vi pimpla cola och glo på plast burken.




Hej hopp i blå bärsskogen.

Kommentarer
Postat av: Berra

Hah. ensam hemma? ;O ensam hemma och minst en kompis där ;)

2008-03-13 @ 17:14:44
Postat av: pk

I helg fest;) akta du kanske se mig under sängen:D

2008-03-13 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0