Påssssk

Ska uppdatera omvärlden kort och gott.
Har försökt ända till torsdan och plugga. Och de gick inte för braaa. Men men tror jag börjar ha värpt min sista karamell för pluggandet innan sommarn men de är ändå "swinigt" mycke kvar. Ge mig insperation någon tack! Helst nu på en gång. Torsdan var de Dundret som gällde wooho de pirras ännu i magen när jag tänker på de. Grymt skojj lite härj som vanligt överallt och ingenstans där vi var. De är nog värt och upp repas :)

Igår var jag först hos mormor och fnissa hejj värre och nästan åt ihjäl sig på allt hon hade i huset :)Kvällen var de fest som gällde med småä marginaler hann man ändå¨komma i fas innan hotellet var under mina och fjixens fötter. Hotellet var skoj tro de eller ej. Japp japp de var mitt liv för tillfälle. Blev dock ingen satans stuga idag var på mindre bra humör när jag upptäckte att chanserna var be gone. De man int gör idag gör man :)


Sen har jag lekt bov igen :) Lika farligt som vanligt men än har ingen kommi på mig :)


Dagens låt: Svårt och säga eftersom jag inte vet vad jag lyssnar på .
Dagens dusch: Vid klockan 2 kanske och blött var de jaaa "!
Dagens frisyr: Krull och uppsatt yeye .
Dagens smink:  Jag är ett orginal
Dagens klädsel: Svart munkjacka och mjukisar
Dagens händelse: Myss med fiffomiffo :)
Dagens planer:  Hitta på någon ursäkt till och gå och sova så snart de går :)
Dagens vill ha: En dag i dundret eller så :)
Dagens saknad: Lite jobb så jag kan mata min spargris men ikke.
Dagens drog: Lax ocu påskmust
Dagens tråkigaste: Tröttast.
Dagens roligaste: Humm mitt liv är alltid rolig.
Dagens finaste: Om int vädret så kanske men jooho hej å hå.
Dagens måste: Inga som helst
Dagens dricka: Must :)
Dagens köp: Jag är ekonmisk
Dagens måltid: Midda skulle ja tro.
Dagens personer:  Phlidann :)
Dagens kärlek: Tanken på kåbbdan nästa helg de är kärlek.
Dagens mående: Som en sara. Trött virrig men Glad :)
Dagens dröm/längtan: Hösten. Helst Övik eller dalarna :)



Bra jag är ¨på och svara på frågor då näääe skulle inte tro de. Nu är jag skort färdig för sängen.



Men TACK`!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0