Måndag

Igår var de verkligen en sån där impuls dag. Från att inte ha nå planer alls till att man blev anlitad som fylle chaffis till lule och Cleo. Köra gick dock bra på vägen dit va stämmningen i bilen på topp. Cleo sög  jag kan inte säga att de int var för jag hade fått i mig fniss dricka eftersom mina fnittriga kompisar inte heller hade de för skoj. För mycke folk och dålig musik behövs de sägas mer ? var Tröttare än tröttast när de var dags och köra hem fnissiga klubben och mig själv  så bara för att komma sig hem i en liten golf istället för en stor ambulans knarkade jag druvsocket. Ojaaa de funkade super super.


Idag har jag  vaknat hos camilla vari, köpt lite flott, vari och gått en sväng, Blivt sugen på och lämna landet, Umgåtts med frizolina och myst med herr Tyzon och Sigge. :)  Nice nice Fredag lika med Kåbdalis längtar sjukt mycke., Hoppas att jag hinner göra de jag måst göra och träffa folk som jag vill träffa :P Har dock producerar skavsår och träningsverk idag också tror jag. Lyckad tjej AB :)


Soo Long lallare











Kommentarer
Postat av: precious

cleo suger:D hu kan du åka iväg utan mig?:O lågt

2008-03-26 @ 11:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0