Lappis ! :)

Då har halva jäkla lovet gått. Lite less börjar jag vara på mig själv när jag är så oförskämt lat. Planena för många och mycket innan lovet. Vad har jag gjort av de jag skulle göra? Typ inget har jag pluggat nå ? Svar nej jag har inte ens slösat en blick mot nå böcker har jag städat ? Svar joo faktiskt halva som ser lika för jävligt ut nu :) Jaja tur att man kan bli så klok av att umgås och skita i att läsa massa tråkiga böcker :)


Ikväll blir de iallfall cammie banans stuga :) I like it som vanligt. Har vilda chansningar på att de kommer bli massa härj, Lök i mängder, Alias, Terror mot den som somnar först och sånt :) 


Vi har även införskaffat oss en till bil. Så mina planer är att aldrig behöva vara sur för jag inte  har någon bil och missbruka :)


Trycker även hit en lista för att bara döda tid så jag slipper få astma av mina skol bäcker.


Tio första;
Första bästa kompis: ¨Jag minns en liten skit unge på andra sidan vägen. Hon kallar sig själv fiffo så :)
Första kärlek: De måst ha vari nån djuptjärns bo
Första husdjur: Har ju haft massor med fiskar som dött av olika orsaker, typ kanibaler och sånt. Men sen så har jag haft en kanin de måst vari hon . Gooast i världen var hon.
Första semester: Rykten säger att jag vari till lycksele men de minns ju int jag . men säkert är de så.
Första jobb: Hmm städa på mitt eget rum.
Första köpta skiva: lätt och veta då! ;o
Första riktiga kärlek: Jo just den ja!
Första piercing: Örona och de var dom ända också och lär bli dom sista ! :)
Första konsert: Var nog på ishallen på den tiden då galoon byxor var moode :P

Nio sista;
Sista alkoholdrycken: Ett cider skulle ja tro :)
Sista bilfärd: Hem igår från lisolinan
Sista filmen du såg: Var så gott som värdelös och den näst sista också. Seriös film när alla ändå bli dödad av ett spöke.
Sista ringda telefonsamtal: Friiidaaaa
Sista bubbelbadet: De minns jag int ens
Sista spelade cd: Lillebrors wannabe rock blandning :)
Sista kyss: Var int så nyfikna hela tiden ! :)
Sista gången du grät: Räcknas de om de sprutar tårar för man är så sjukt trött men jag var int lessen. I promise !
Sista måltiden: Köttbulle macka såklart

sju har du nånsin;
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nix nix
Blivit arresterad: Njaaa
Blivit kär vid första ögonkastet: Är ni tossiga ? Nej så lätt flörtad är väl ingen
Fått ditt hjärta krossat: Japp de har hänt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Hell no.
Busringt till nån: Yes vem har int ?
Sex saker du gjort idag;
1. vaknat
2. Ätit
3. Klätt på mig
4. Ringt frida
5. Vari sur lite på lille bror
6. Fått håret och inte stå rakt upp

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning);
1. Kompisarna lätt ! :)
2. My family
3. Stugan är grymt bra
4. Bilen är bra för lata personer jag är lat :)
5. Skidorna
Fyra personer du kan berätta allt för;
Fridaan
Lissaa
Camilla
Den fjärde måst vara lille bror ofrivilligt eftersom han allti hör mig när jag skriker i sömnen. Och vad vet jag om vad jag säger när jag sover ?

Tre val;
Svart eller vit? svart och vit :)
Sommar eller vinter? vinter
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör;
1. Ett jobb skulle jag kunna skaffa mig för de är bra och ha-
2. De skulle vara nå väldigt extremt men dyka och se hajar skulle vara lite skoj :)

En sak du ångrar;
1. Att jag kan vara sån pain mot dom som är runt omkring ibland.



Okeeej anteckna nu de här i eran intresse bok ¨så ni vet,
Tack och heeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0