Keep out. !

Jag har ¨fått ett visst klagomål om denna blogg de är att jag inte skriver i den. Smart som jag är ska jag så ska jag ändra på det nu.
Igår var de friluftda för hela slanten i backen . Jag, Frojd, Lisoolinan, Martinis och keiu var dom ända som vildade i backen bortsett från nå knuttar som inte var där med oss :) Backen var äckligt blött och klipp snön var en faktaruta, Men de var iallafall äckligt skoj :) Frida trog årets vurpa och jag tror hon till å med tyckte de var skoj om hon skulle sett henne själv :) Resten av dagen gick åt till hoppa, Skogen, Snurra runt och vilda i liften yeye. Inga kommentarer om vem som var mest snö ankare tack!. Nå väl sen var de bara hem och plugga sen kom jag och lisa på att vi måste ha någon undanflykt till och slippa plugga., Sola + kolla innebandy + film funkade perfekt. Men dock är de massor och göra nu iställe men de är värt de tror jag :) Sen kom frida på igår att hon hade ett fadder barn de var rätt trevligt :)



Jaha då hade familjen lämmnat stan och mig själv med ett hus :) Lite tråkigt var de och vakna och ingen kommenterade hur snygg jag är ny vaken eller nå sånt. Faast de finns väldigt mycke fördelar med de här också dock :) Musik på hur högt man vill, Se vad man vill på tv, Kunna bjuda hit folk utan att måsta trängas i tändsticks asken :) Lalala lär ju gå ner i vikt om inte annat för mat är ett vannsinnit problem och laga om man inte är ute efter och leka pyroman omedvetet.



Nog om detta lär hålla er uppdaterad om alla skurka i bastun och spöken under sängen dom kommande dagarna.



Heeej hoppp


Kommentarer
Postat av: fiffomiffo

haha det var ju ditt fel att jag kraschade!!!

2008-03-11 @ 12:45:58
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Sanna

Lika bra du sitter och vaktar kylskåpet hela natten, De finns flodhästar i väggarna, dom är väldigt skygga men på natten kommer dom fram och äter smulor. Så om du är rädd om den lilla mat du har får du vakta! Tror dom siktar på större saker ifall dom får chansen, för de har jag sett på tv!

2008-03-11 @ 14:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0