Hemma

Hemma igen från borga!
Sjukt skoj var de där borta. Lös snö, Bus i liften, Svammel på kvällarna och inge och tänka på  mer perfekt kunde de inte bli. Nepp  nepp. Mer info ges åt anhöriga sörry SNOKERS ;)


Nu är vi tillbaka i verkligheten. Tyvärr är ordet. På nå sätt trivdes jag även fast man ibland höll på att blåsa all världens väg. Om ingen köper en stuga åt mig där gör jag de själv höhö :) Verkligheten var de nu ! Hm plugga som en tok och nöta in namn på olika mossor SKOJ! Jag avlider. Hoppas jag och fiffo kramas mer än vi pluggar ikväll :)



"Du är fan socialt inkompetent"




over and out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

VÄLKOMMEN HEM! =D

2008-03-08 @ 20:05:18
Postat av: Berra

hah. jag tror ta me fan att ja vill dit igen. fast då ska ja bo ute i ett jävla tält så man slipper städa efter sig.. hrmm ;D

2008-03-08 @ 23:29:51
Postat av: Berra

De är du som är socialt inkompetent. du skriver ju fan aldrig nå här ;D jag är mer aktiv än du ;O

2008-03-10 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0