Heeejdå !

Hoho nu snart åker vi :) Har just fått ner alla saker i väskorna och de känns som om jag plockade ner ett dussin sten i dom . Säg till om någon vill vara så vänlig och bara min packning imorn :) Res feber ? Lite grann kanske men  längtan och få rammla på rumpan i lös snön är större :) Att 12 timmar i en buss kan ibland kännas så värt ibland :)

Igår var jag och Verran i boden och badade och blev förföljda av läskiga typer. Inte är de lätt. Men de var lite komiskt iallafall.

En lallers frågade Verran något.
Och fem minuter senare.

Jag - Frågade han om du var turk?
Verran- haha näee han frågade om jag hade skoj.

En Sara med en sjö vatten i örona kanske?



Japp japp då var man 19 också ett år till så är man kärring. Känns lite som nyss jag inte fick kolla på fridas hus när vi var  i krig med varann och när jag målade alla lille brors bilar med spritpenna :)


Då är de bara och säga hejdå till kalix vi ses på fredag kväll någon gång:)


Släck lampan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0