Ensam hemma

Idag har de varit en så där skoj idag. Först skolan neeej den var inte skoj men de andra. De andra är att jag Fizzjan Bärra och Mtina var fösrt och kolla på Fiffos mamma och strfans lill vit schäfer valp han var så söt så jag smälte som en is glass i en bastu :) Seeedan var de bara gasenmot happis och finland resten säger sig själv :) Var också in på någon djur affär. Jag å Lisa försökte få en pappegoja och prata utan nå¨som helst resultat jag tror jag ska bli tallärare för papegojor när jag blir stor kan inte vara så jobbigt :)


Tralalala vissa har en lille brolla som tog sm guld igår. Ingen vågade väl tro de skulle gå så bra som de gick. Tror jag blev mer upprörd än han över segern.  ko lungn som han är fck han vara med i radion också ;O Nog  brås den där knutten på stora syrran allt :P


passar på och lägga upp en list också :)


Namn: Saara
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Vill ha :)
Längd: 159 typ
Skostorlek: ungefär 37
Hårfärg: Den som visste typ en gatu korsning
Fräknar: Lite kanske
Vikt: Sånt frågar man inte tjejer ;o
Motto: Gå fort och le.

X Kär? Nepp
X Önskar du att du bodde någon annan stans?  Joohho
X Tänker du på självmord?  Nepp inte om jag inte måste,
X Dricker du saft?  Svartvinbärs annars får de vara :)
X Använder du droger? P¨å sitt sätt.
X Röker du? Nej de kommer då int rök från örona iallafall
X Vilket schampo använder du? De som finn närmast mina fossingar
X Vad är du rädd för?  Att någon ska dö som jag vill ska vara här på planeten  länge till.
X Gillar du att tvätta? Njaa fast hänga tvätt är värre
X Vad vill du bli? Smart skulle vara en bra egenskap. 
X Gillar du berg och dalbana? Japp fast int har jag prövat än men men

Senaste...
Filmen du hyrde: Swicf eller nå sånt.
Filmen du köpte:Köpa filmer ? ;O njaaa du
Låten du hörde: Follow me
Låten du hade på hjärnan: de är så synd att du är så söt kanske :O
Låten du laddade ner?: De minns jag inte ens . Nu kuggade jag :(
Personen du ringde? Pappsen
Personen som ringde dig? Lissolinan
TV-program du såg? : vad är en tv ?
Person du tänkte på? Fjixeen
För eller emot?
Långdistansförhållanden?: Kan säkert funka.
Utnyttja någon? emot
Självmord? : emot?
Ungdomar som röker? :  kork ungar men för dom är de säkert gott
Använda droger? emot
Köra onyktert? Taxi är dyrt men köra på lyse kan vara dyrare, hmm jag kör INTE.
Förhållanden? Dom är bra nog.


Favorit:
Mat: mormors palt AB
Låt: Olika
Sak att göra: umgås, Slalom
Sport: Skidror
Dryck: Cola
Kläder: Lodis kläder always
Film: Tralalal kommer int på någon swihf kanske
Bil: Skrutt Venton
Serie: Hmm
Bok: Jag kan inte läsa :o

Har du någonsin:
Gråtit över en pojke? Japp har hänti
Ljugit för någon? Tyvärr jo.
Varit i slagsmål? Haha jo inge mer än så behövs vetas.
Blivit arresterad? Bara stoppad
Träffat någon från internet IRL? Japp.


Antal?
Gånger du vart kär: Vänta måste kolla i min hemliga dagbok. ;o
Gånger ditt hjärta brustit: Ett par meybe
Hjärtan brustet på grund av dig: Ingen har då bekänt nå sånt åt mig iallafall.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: Jaa låda.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Någon gång jag fyllt år kanske ?
Ärr du har på kroppen: De är en salig samling de.

Ska bli skoj: Imorn.
Sparar till: Ska spara heter de. Bil, Ett hem och en liten vovvve :)
Väntar på: Att frida och cammi G ska komma :)
Pålägg som gäller: Saltkött de är dödens gott på polarbröd
Dagens dryck: Mjööölk.

Senaste?
Boken du läste: Kan fortfarande int läsa ;o
Personen du fick e-mail av: blogg.se "ditt lösenord är"
Personen du fick brev av: Var nog orsa compani .
Personen du fick sms av: Alandro.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Månda kväll
Saken du köpte? Lite mat.

X Vad har du gjort idag?  Läs min blogg.
X Var det kul? Japp japp
X Brukar du svära mycket? fan aldrig (a)
X När stiger du upp på morgonen? För sent allti
X Gillar du att slåss? Hm njaaa hamnar allti i underläge typ :(
X Vad har du på dig? Jeans och inter sport tröja Strumpor också.
X Vad ska du göra ikväll? Umgås :P
X Är du seriös? Skojaaas du ? den var bra.
X Vad är du allergisk mot? Hm bludpudding de är ett bra skäl till att inte äta de .
X Var har du ont? vänta måst känna efter.
X Använder du hårspray? Ibland kanske :P
X Kan du stå på händer? Kraaasch.
X Håkan Hellström eller The Ark? Håkan bråkaan-
X Salt eller socker? salt
X Gillar du ketchup? ketcup är rött och går och ha på makaroner.
X Är du glad nu? Varför inte ? :)
X Var du glad igår? Jajemen över glad :)
X Känner du någon som jobbar på sjukhus? Känner och känner :)
X Stockholm är... ? För stor stad och för mycke människor
X Göteborg är?? gooa gubbars hem.
X Kan du sjunga? vill ni verkligen att jag ska bevisa ?
X Mer värt än guld?  Massa 
X Spaghetti eller makaroner? långa omkring flyttande strån .
X Land du vill besöka?Alperna är inge land men dit vill jag



Tack och hej död bäver.

Kommentarer
Postat av: berra

öööh.. tror ja snor denhär list-jäveln!;O

2008-03-15 @ 10:48:17
Postat av: pk

Rädda träden ät en bäver

2008-03-16 @ 14:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0