Be gone

Ja då satt man här igen. Med packad väska och helst av allt bara villja slänga sig i bilen och vara i Kåbdalis med dirren, Wooho ryser redan av bara tanken helgen på skidorna jag tror Lisa har gjort mig till en liten geek  :P


Igår var de den roligaste kvällen på länge :) Klockan hann dock bli rätt mycke innan vi anlände till världens mysigaste lappis :) Men de tog vi igen under natten. Klockan var säkert 4 innan jag snarkade på som vanligt. Vi hann svamla, spela alias och nej de var inte mitt fel att vi losa dom förstår sig bara inte på mina super förklaringar :) Men flyt hade vi lätt. Fiffo du är hjälte ! Sen kom vi på den hemska ide till att prata spöken, Vi var då på rätt plats för att dom skulle bita på en. Hade bara kanske någon kilometer till närmsta hus :O Sen skjusa vi fridolinan tillbaka till verkligheten, sen när vi kom tillbaka och för hoppningarna att få sova var stora men ikke., Camilla lilla upptäckte fiklampan så hon lekte med den och terra oss. hmmm hon kände säkert nära dödens upplevelser när jag skulle vara med brottsling och ta lampan från henne. Sen kom lisa och pricka en öm punkt på mig så jag la mig och bara fnissa lite och trodde jag skulle få sova., Men neeej sen var dom så smarta och hitta sms funktionen så lisa och Millan prata ihop sig och attackera mig där jag låg och hoppades på att sanden skulle komma i mina ögon illa kvickt. Blaaa bllaaa hur som helst de var skoj. Nu är jag less på och skriva.


Ikväll har jag iallafall planer.


Tjoheeej ses på söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0