Koorv.

Hoho gårdagen var grymt skoj till en början men tappade sin charm när vi kom ner till strandängarna eller var det jag som kanske tappade min ? Jaja tåls och funderas på men orka jag är chramig pöå mitt sätt men inte om jag är trött för då är jag hyper chramig.

Ett skräck exempel är imorse när jag drömde om att lillebror tog min telefon. Jag vet inte säkert men tror ja jag hann säga nått som inte var kristet iallafall. Sen har jag frömt om nå hus som började snurra jaaa allt snurrade i huset. Hmm skumt. :P

Har haft telefon interjuv med orsa idag också¨-. Jag vill som fan in men ändå inte. Kommer jag kunna lämna allt här och flytta för att plugga ? Njaaa tveksamheten växer men den som lever får se hur jag gör. De klias som fan i fingrana och leta jobb på¨nå booende. Flytta till eget och skaffa hund och aldrig städa. Om nu inte mamma vill rädda mitt kaos.


Kvällen ska tillbringas på vikingen. Daam it måst väl se ut som en människa  tror jag väl.


Är det så här det känns och vara lycklig?

Kommentarer
Postat av: Berra

Nästa inlägg måste ha rubriken "Makaroner" visst? :) Ägg, Korv och Makaroner.. muums.. jag är hungrig!

2008-06-11 @ 18:49:41
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0