Sol vind och jobb?

Hoho jaja kära barn!

Nu är jag ÄNTLIGEN ledig lite :) Att man kan vara så glad för att få vara ledig två dagar de fattar jag inte. Inte för att jag har nå imot jobbet men då har jag ju alla andra jag vill vara sociala med OCKSÅ !

Idag har jag varit extremt lätt road. Sådär störandes så de int har gått och jobba utan att dö i ett skratt anfall. Hmm jag misstänker mig själv vara på bra humör :)

Sen har jag börjat fundera på hur jag och dom i min närhet skulle bete sig om dom blev dementa. Och dom teorierna håller jag nog för mig själv eftersom dom är så svamliga. Fiffo miffo skulle dock bli virrig som gatan skratta åt allt och tjata om att alla ska äta kakor och dricka saft. Och om man inte gör som hon vill håller hon saften i ens sko :) Ajajaj-. Berrsan skulle dock smula med chips och bli sr varje gång hon spelar monopol och looosar ! Ajaj varning på stan FARLIGA tanter.


Kvällen då ? Hmm jaaa kanske umgås med friiisaaan och kjamas lite. Typ säga åt mammsen jag springer till flickan över järnvägen ! Ghaa skönt och ha henne i krokarna igen. De är bevisat vi kan inte bo långt borta från varann enligt miiig själv :P Och sen har jag siktet inställt på att vandalisera mattes lägenhet och liv :) Jag hoppas jag är uppskattad !

Well well damit jag har lovat mig själv och inte skriva på engelska här men den bjudeer jag på ! Your welcome! (?)

More to com


Kommentarer
Postat av: frida

fan vad jag blev sugen på att spela monopol nu. det måste vi spela nån kväll

2008-06-22 @ 01:43:17
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0