Skepp och hoj

Oaktivare bloggar kan ni ju leta efter :/ Jaja jag skyller på för lite dö tid eller är det just de jag har för mycket dö tid ?

Torsdan var lika med fest. På dagen eller morron ? Så var jag och hurra verran dock som tog studenten tror jag fick agera glad åt 60 pers eftersom alla var helt allvarliga och ingen svimmade av gläfje. Men dom inser nog snart vad dom har lyckas med hoppas jag :) Sen frog jag och mitt liv till stuan och badade jag tror jag är den människan på jorden som uppskatytar bada mest annars vore de tossigt :O
Sen ferre hos granström med fiffomiffo. För festen var grymt skoooj. Sing star och GH förklarar saken. Sen hotto där jag int har bestämt mig än om de var skoj eller trist. Hmmm fan också en till annanas princip TYPISKT .

Idag har de dock varit brölopp i boden. Och jag var där ! jaaa de var väl skoj tror jag . Rockade loss med kusin på dans golvet och jag ansågs nog som festen skämt. Hurry up jag var oseriös. ! :) Som alltid med andra ord :P

Jaja har fått klagomål i för mitt dåliga bloggande jag ska jobba med de nu får jag väl hoppas ! Det återstår och se.  Jag börjar med en bättre uppdate imorn ? Okeeej de köper ni

Tack och hej nattmacka


Kommentarer
Postat av: berra

"hurry up jag var oseriös" - du vet väl mo att det inte alls har något sammanhängade.. det är som att skriva snabba på jag var oseriös.. hah du är brap å engelska flicka lilla;D

2008-06-08 @ 01:40:52
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: berra

Hah det lät inte de minsta bra =)

2008-06-08 @ 15:08:21
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0