Allt och inget.

Oj oj oj oj nu har jag inte varit en blogg nöt på länge dam it måste verkliiigen skärpa mig !

Fast jag har mina skäl har varit och sett till att vissa studenter sköter sig och det behövdes eller ? :)

Måndag började dagen så bra med frukost på altan och lite nöt på stutsmattan. Sen messa Ötå ida att jag skulle komma med henne till hennes kära hem stad på ett besök hos frissan. Artig som jag är kom jag med och säg halv less ut i dom tre och en halv timme jag fick sitta och vänta på henne inne hos frisöern. Hann studera väggarna liiite för många varv. Men sen så var evigheten över efter många suckar och planer¨på att skära sig själv med en kam.
Hem till kära kalix snubblade hem en sväng och till slut på fest. Med de överiga laget "kalix invandrare" och kosen styrdes mot någon fest med en hej massa folk och rätt mycket jyr från min sida-. För en gåns skull var jag rätt prat glad och social :) Jaja sen efter mer svamel styrde jag cykeln hem och dikerna fick förbli orörda :)


Igår. Först gasde jag och var social med ida och verran. Sen lite mer social med Ida utvärderade går dagen och kom på mig själv att jag roade nog mest mig själv genom att gå runt och drica med folk. Yees !
Sen ankrade jag och Idaaan i hennes lägenhet för en stunds tupplur. Innan verran och laget kom dit och friden var tyvärr slut. Insåg att jag inte kunde ligga på mage och dregla så jag la mig iställe på rygg och inte dreglade.
Jaja sen flott och sen bränn boll . Hann bli på hemskt dåligt humör innan kvällen var över., Och jag fram stod nog som världens mest patetiska människa. Feeelååååt om ni blev utskälld av någon tomte som liknar mig. Synd för er att ni inte kaxa imot.

Men men okeeeeej. Sen somnade jag hos ida och vaknade igen som den optimist jag är typ. For till tandläkaren fick de chokande beskedet att jag inte hade nå hål.  tror jag blev så chokad att jag kunde ha tippat ur stolen. Jaja sen till jobbet hämtade min framtid (schemat)

Vidare sedan till frida. Och jaa vad behövs sägas min dag har varit super.

Kvällen ska spenderas ihop med friiida :) Hurra för den vettja !

Bhaa längtar till nästa vecka sjukt mycket, De är därför jag vill ha en tidsmaskin för att kunna fördriva tiden fort fram. Delvis för att nästa vecka kommer bli nå alldelens extra känns de som. Studenten för ordet för extra. Och sen kommer Mattias också hem :P Ropa om någon har ett tips på hur man får tiden och gå¨fortare en kvickt ? Sova kanske ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0