Motivation?

Var fan är min energi ? Varför kan jag inte jobba utan att känna mig missnöjd ? Motivationen är på minus!


Helgen då ? Anmäler här för att skjusa ett gäng glada tjejer till piteå imorn och gärna hämta en gäng fylledunkar också sen framåt natten/ morgonen. vi betalar soppa och Fjixen står garanterat för underhållningen :) Right?

Bhaa Ser framtimot som fan och vara ledig en helg. det finns inga pengar i världen som kan locka mig med jobb ska jag sägaa.

Yehh yeeh vad händer ikväll då? Bör städa här ser ut som en sanitär olägenhet.. Men neej aldrig i mitt liv.

För övriga folk som inte visste så blir sara Öviks bo till hösten. boende och fixat och de verkar rätt bra place jag fixat mig. Där jag lär låsa in mig i typ 2 år eftersom jag är rädd för okänt folk. Undantag kan göras om jag råkas få besök av någon vänlig stjäl här hemmifrån. De måste ske. Saknar alla redan. Lär komma hem oftast. Har dock hört på ryktesväg att jag har flera som mer än gärna kommer på visit rätt ofta. Hoho Övik här kommer jag OM ETT TAG!



Me like ! ;)

Kommentarer
Postat av: frida

fixa skjuts dit så fixar jag ett tält :)

2008-07-24 @ 22:50:06
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: frida

JAG KÖR!

2008-07-24 @ 22:56:37
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0