Rädd sara

Hur bär jag mig åt ? Var är alla min trogna läsare ? Semester kanske ? Japp semster är det ! Int är jag bitter  bara sjukt trött !

Haha Lisa är rätt lätt road.
Mitt under de värsta åsk vädret ringert jag i ren panik till henne. Eftersom strömen var be gone och på köpet sprang jag till bilen just exakt när åskan var typ här. Ringde lisa hyper ventilerade och förklarade allt från början- Hämtade upp henne och fick höra att hon hade skrattat åt mig minst 10 minuter. Hmm någon som vill skratta med mig och inte åt mig ? :P Äsch fan är för trött för att förklara.

Taaaack min dag är förgylld och över. Vi satasar på imorn !


Kommentarer
Postat av: Berra

Hahah.. berätta åt mamma och Nina för ett tag sen. skrattade lika mycket idag åt det! fattar inte varför jag inte får "bildspelet" ur skallen!;D

2008-07-03 @ 13:03:44
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0