Måndag.

Aha första jobbar dagen är ett minne blott,. För utom att försöka att inte bränna nått har jag fått pröva¨på min moppsighet. Jag tror det inte gick bra alls. Eftersom alla vek sig av skratt när jag försökte mitt bästa. well well jag bjöd dom på ett gott skratt säkert.


Helgen var som den vart. Fredan var skoj mesta dels den tappade charmen just vid slutet. tyvärr har nog mig själv och skälla på endast.

Lördan var en underbar dag bör tilläggas. Stugan, umgicks lite med veroolina och avslutningen blev knee board. Vilket jag dock inte var en stjärna på. Fast de var förgäves skoj.tåls att upprepas. Till helgen kanske om jag har tid och motivation att leka med döden :) Vilket dock inte är en brist snarare ett nöje på sitt sätt dock inte dö. men you name it.


Och igår hann jag vakna upp i stugan och stampa i mina egna fotspår av rastlöshet., för att sedan återvända till verkigheten och Matte :) Hann även med ett bad. Yes box de var min helg-. Nästa kan jag bara fundera uti. synd att berrsan jobbar annars hade det varit luleå som står högst upp på listen. Meeeeeeeen den som lever får se hamna säkert där änd¨å :) Hurra.,


Nu ska jag springa till dushen känner mig lika som köket var INNAN jag städade där -


Är våra 17 år över nu? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0