Lägg märke till mina få glada gubbar

Kära blogg.

Jaaag har inte varit så aktiv. jag får passa mig så jag inte hamnar på top 10 över dom minst aktiva bloggare.

Sitter här och är DÖ less. Ännu en helg på jobbet. KUL ! eller så inte . Jag känner hat över tillvaron för en gångs skull. Helst hade jag väl vilja sitta med Berra och fjix och förtära alkohol för att slutligen hamna på hotellet för att sedan göra en mördar resa hem med min gula pärla till cykel. Eller varför inte somna som en klubbad säl hos matte ? Hat hat hat hat. Låt den här helgen vara över nu. orkar fan inte !

 Var dock ledig hela veckan. och de kallar jag nice. utgång på onsda för mig och Berra . För festen var höjdpunkten. Dra på trissor så skoj.,  Sen har man bara glidit runt och känt sig som en människa som har tilhört verkligheten som har varit sedd för nått annat än att koka choklad och linda ben.  Hat hat hat.

Igår var än en sån där dag då man bara gick och var nöjd med det mesta. Först bli väckt av en mattias, Sen Överkalix, bjumis, Boden och slutligen  sängen igen. Bhaa så jag tycker om att aldrig vara på samma ställe.

Jaja nu ska jag sitta här och vänta in fest folket som ska blundra garderoben sen  sängen igen. Hat hat hat hat hat hat.


Döm mig snälla nu inte som nå satanas EMO  som sitter i en vrå med huvudetneråt böjd och skär sig, Imorgon kan allt kännas bättre.



Hat hat hat hat hat hat hat hat. men bara för tillfället


Kommentarer
Postat av: berra

Fuckelifuck, vad sägs som att hoppa ner från goldengate bron tillsammans? missa vägen och pricka diket istället?

2008-07-20 @ 13:36:28
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: frida

hahaha måste bara säga det medans jag kommer ihåg.. jag drömde att jag och berra satt i en bil inatt och raggade runt, och du var skitsur för att du jobbade hela tiden, så du for hem till mig, hämtade 2 glas och kastade dom på våran bil.. varför vet jag inte. sen blev jag ledsen och kröp ner på bilgolvet, i din bil mitt i allt, och där låg en kartong med detox.. sån där rensa-kroppen-grej du vet. och du vägrade erkänna att du äntligen hade gjort det, hahahaha. sen var det nåt om repa och korv också men det minns jag inte.

2008-07-21 @ 00:12:03
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0