Tänd lampan!

Aha aha jag märkte just att jag inte är på poppis här :) Hoho int är jag butter för de fast läsare är ju bra och ha men de finns säkert någona pansionär som uppskattar min filosofi om inte annat VET jag att Lisa gör de men vågar bara inte erkänna det, På tal om Lisa så var jag och hon i haparanda idag. Finland om ni frågar mamma.

Mamma - Och så vet du sara att de här är finland och dom kör på högerregel.
Sara - Finland? 
(Kör just förbi sjukhuset i Haparanda)
Mamma - Dom kör ut fast du är i mitten av korsningen bara för att få krocka! 


Hon fick nog nått om bakfoten. Om de var de där med krockandet eller Finland kan ni ju dörmma om.



Fullständigt namn: Sara Andersson
Din ålder: 18
Födelsedag:  imorn/ 27 februari.
Syskon: ¨Jag får dom till två..
Hårfärg: Brunt fråga någon annan då är de rött!
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 37

FÖRHÅLLANDEN
Vem är din bästa vän? Frida, Lisa, Camilla och Verran
Har du en pojkvän/flickvän? näpp
Hur länge har ni varit ihop?
Hur långt var ditt längsta förhållande?
Hmm inte för jag frågar chans och skirver upp vilke datum.
Vem pussade du senast? Menar ni inte vad? I såna fall tandborsten.



GREJOR
Var shoppar du helst? De beror på.
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? I båda örona. Man har två öron alltså två.

FAVORIT
Färg:  Blå, Vitt och lite gult.
Mat: Mormors Palt
Killnamn: Emil eller gustav
Tjejnamn:  Wilma. Tyra är också rätt bra.
Ämne i skolan: karaktärsämnena
Klädesplagg: Jätte stora jätte pyamasen.
Sport: Skidor
Musik: De mesta
Fras/mening/uttryck: Va?
Raggningsreplik: "Int har jag någon.

HAR DU NÅGONSIN
Snusat? Lite kanske
Hoppat bungee jump? Nej men jag vill
Brutit mot lagen: Lagen ? Va är de ?
Fått dig själv att kräkas? Indirekt
Nakenbadat? Japp
Varit kär: Yes Sir
Börjat gråta för att få som du vill? Har försökt

EXTRA
Tar du droger? Cola
Vad använder du för shampoo? olika.
Vad är du mest rädd för? Självklara saker, typ att någon faller av pinnen
Vad lyssnar du på just nu? Inge alls
Vad ska du göra idag? För mycket
Vem fick du senast SMS ifrån? Verran
Var vill du gifta dej? Om jag vill gifta mig?`

SLUTFRÅGOR
Pizza eller choklad? Pizza
Tränar du? Lagomt
Guld eller silver? Guld
Vad vill du helst av allt ha just nu? Vallade skidor och Borga.

Onödigheter kallas de men nu gör jag nog alla som snokar glada.
För övrigt fick jag nyss höra av min gulligt lille bror att jag skriver osm en ett åring.



Hej hopp



Kommentarer
Postat av: Berra

huhu.. har börjat snoka här.. ;D tar för övrigt din såndär frågegrejsimojs ;D

2008-02-26 @ 17:31:44
Postat av: Berra

det är bäst om du börjar speeda. vi åker ju satan kvart över 8 imorn!! ;O jag är nervös. har redan ont i magen och kan inte äta. har haft så sen igår ;O men ska a ta med din påse du har här?=)

2008-03-01 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0