Åtta ben och damm.

Av någon konstig anledning sitter jag och tänker på spindlar. Kan hända för att Mamma påstod att godis spindlar är lite äckliga. Fast de är godis!  Say what?

Hur som helst har jag en liten speciell relation till dessa spindlar tror jag . När jag var liten fånga jag dom och använde dom som mina vänner. Lägg dock märke till att jag TROR jag släppte ut dom sen. Anmäl mig inte för djurplågeri snälla ni.

Sen har de varit en spindel i stugan som bodde på våran dass bro hela sommaren, Min tossiga mamma brukade ha en konverstationer men han/hon också. Men den var lite halv söt den. Tror den led av för mycke mat i magen också om jag inte minns fel blev den bara tjockare och tjockare. Om nu inte någon matade den med kaksmulor kan vara möjligt.  Men hur som helst tror jag den bor någonannanstans nu för efter vintern var den gone! :(

Och sen var jag lite av en sambo med en spindel några dagar jag är baggis på att de var samma spindel jag såg en kväll och en annan såg jag den igen! Jag har vilda fantasier om att jag råkades svälja spindeln i sömnen skrämmande! Bli aldrig sambos med någon /något. Man vet aldrig var man försvinner när den andra sover.


Idag har jag jobbat lite och imorn ska jag jobba mycket. Smart av mig. Bör damma av skol böckerna också men de blir nog ett senare problem Fredagar + Slött = FAKTA.!



Soo loong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0