2009

Nu var de ett jäkla tag sen. Fast  vem har tid och blogga när de vari jul :P Har firat den mesta delen på jobbet dock. Klagar inte för ända sen förra sommarn har stämmningen där på  bygget  varit riktigt bra.  Sen när jag inte jobbat har jag umgåtts och kramas i massor :) Och verkligen inte pluggat och de känns bra eftersom jag bestämt mig och hoppa av direkt efter tentan så¨jag får börja leta jobb och förhoppningsvis också få ett. Det skulle ha varit älskvärt nästan :)

Har till och med hunnit mig till lule  med Ida var verkligen skoj och få träffa henne hoppas de hinns mer innan hon sticker till de där Irland igen dock inte allt för länge . För sen lär vi slåss om alla vik på jobbet som är möjligt fram till sommarn då de är hon, jag och de oldies.

Sen har jag fått mig jäkla massa kvalitets tid med frida och jag ser verkligen fram i mot och gå och hata hela våren uti allt möjligt. Inte för jag ska bli bitter på hel tid. Aldrig i mitt liv ;P

Och på fredag åker jag och matte till stockholm har längtat väldigt länge efter det och snart bär de iväg :) Mys mys


Jag slänger upp en lista iallafall.
- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Japp klart bland annat flyttade jag.

- höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte ens att jag gav något mer än att jag skulle iväg från kalix och de gjorde jag fast snart är jag tillbacka på heltid :P

- dog någon som stod dig nära?
Tack och lov inte.

- vilka länder besökte du?
Finland givetvis

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Mer jobb tror jag absolut.

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Först den 21 mars sen 13 juni och den 25 agusti när jag flyttade..

- vad var din största framgång 2008?
Öhhh?

- största misstaget?
Inget tror jag . Övik var bra iallafall fast jag inte tyckte de då. nu kan jag laga mat höhö

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Njaaa mest sjuk var jag väl när tanden krånglade och hur sjuk var jag då? ;O

- bästa köpet?
Jag vet inte faktiskt

- vad spenderade du mest pengar på?
kläder och bussresor hem

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp givetvis massor. Jag träffade matte, Jag tog studenten , Jag träffade otroliga människor och fick vara med världens bästa vänner. Och så borga fjäll med  lisa från och med den resan blev allt bara bättre och bättre

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Skin och jag ska bli sjuksyster jag tralala

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare klart :)

- vad önskar du att du gjort mer?
Tränat de har blvit en brist !

- vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat . Jag gar varit extremt slö

- hur tillbringade du julen?
Ett tag hos mormor sen var resten på jobbet :)

- blev du kär i år?
Japp väldigt mycke kär också ;)
- hur många förhållanden?
etta

- favoritprogram på tv?
Humm? Greys anatomy fast de har jag ju sett på datorn fast de går ju på tv?

- bästa boken du läste i år?
Läste jag nån?

- största musikaliska upptäckten?
Hsaha musikaliska?

- något du önskade dig och fick?
Japp givetvis :)

- något du önskade dig men inte fick?
Hmm men jag önskade mig ju inget ?

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag åkte nog skidor och sträck såg skärgårds doktorn :)

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Njaa jag tror fan inte de.

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Lodis :P
- vad fick dig att må bra?
En hel massa otroliga människor

- vem saknade du?
Jag har hunnit sakna alla flera gånger om.

- de bästa nya människorna du träffade?
Mattias helt klart :) sen är ellen och sofia också bra


- årets största kärlek?
Matte : )
- årets besvikelse?
Jag vet inte

- årets bästa?
Borgafjäll, studenten jaaa listan kan göras lång de var så mycke bra

- årets snällaste?
de går inte säga en person de finns fler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0