Typiska dag.

Hej i stugan

Dagen har mot allförmodan varit super. Jag började med min rutinmässiga sovmorgon till prick 11 som vanligt ! Och sen åt jag min typiska frukost. Och pratade med mina typiska kompisar.  Sen så spelade jag , Ellen och Danne Wii och typiskt nog förlorade jag som ALLTID. Ghaa :) Sen stan med ellen i det typiska 08 vädret. Slask alltså !

For för att bli lite mer pepparkaks färgad också.tror de gick . :O

Helgen ryktas om wii med tanterna, Mys med Matte och vem vet kanske även lite fest efter jul bordet på fredag. Skulle även måsta hinna umgås med min mor också., Hon plockade faktiskt upp i tändsticksasken idag, och frågar om jag kan färga hennes hår, de måste fixas, Jag är även sjukt sugen på plättar med blåbärsmos. Höhö.

Skulle egentligen behöva plugga nu måst iallafall ta reda på dagens muskel. Charmig advenskalender ändå. eller så inte ! Nej nu ska jag först iallalfall springa till renen !


Passar på och bjuda på en typiskt glad bild på mig också ,



Lär mig hur man inte ler på kort? Om det alls går vill säga

Jag älskar dig Matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0