today

Tisdag idag alltså .! Blev väckt av  telefonen idag. De handlade om jobb. Först var frågan om jag kunde jobba idag . Svaret blev svårt och de högg till när jag sa nej och förklaradr lite snabbt att jag var i övvik. Hon måst hört min ånger och frågade om jag kunde jobb nyårsdagen istället. Inte bra och utnyttja mitt samvete så jag hade inget annat val är att säga ja. ! Fast vem säger att man int kan fira öven fast man börjar 7 dagen efter ;) hoho.


Föreläsning idag. börjar 1 så de är väl snart dags och dra på jackan och dagdrömma helaa långa vägen till skolan.


Och idag får jag packa väskan. Gissa vem som är glad ? :P De här är verkligen dövik jag hamnat i. 3 månader kvar av skolan innan jag är arbetssökand, kalixbo på heltid och 20 ! Vilken kombo! :)

Nej nu åter till verkligheten. Hej hopp.


Kommentarer
Postat av: frida

snacka inte skit om övik. då blir jag tvungen att döda dig

2008-12-09 @ 13:24:09
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0