Looove

Hej hallå.

Jag överlevde helgen och mestadels hade jag det kanon också :) WiI spelande, Träningsverk, Fest två dagar och en massa kärlek :) Jag klagar ikke. Jag bara ser fram i mot hemfärden snart igen. Ska bli verkligen skönt och bara göra som man själv vill.

Hade massage prov idag och jag är totalt besviken på mig själv. att jag inte orkar lägga ner energi på min så kallade skola. Jag har tappat lusten och orken totalt. Lov och hemma mer än 1 vecka behövs. Behöver verkligen mera ork nu känns de som.

Nog med klagandet. Som sagt de är underbart och vara hemma. Med världens underbaraste Matte, Världens bästaste vänner och världens skönaste familj ! De ända som skrämmer mig där hemma är alla rykten man bara hör. Om såna i sin närhet och sånt. Lika och lägga ner. De blir bara pinsamt om man börjar forska i påståenderna !



Nu greys anatomy :O

Kommentarer
Postat av: frida

korvapa

2008-12-18 @ 14:13:25
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0