Lista

I brist av aktivitet medans jag sitter och ¨med våld trycker in ledens delar bjussar jag på en lista :)

Senast:
Du skrattade: Alldeles nyss :)
Du grät:De minns jag inte riktigt
Kramen: Av sofia igår
Kyssen: Av mattias ;)
Mottagna smset: Av verrran
För:
10 år sen:
Var jag 9 alltså gick jag i 3an och var rädd för min fröken .
5 år sen: Gick jag högstadie och var inte gladast i världen.
1 år sen: Sista året på furuhed. Ush så jag saknar
6 månader sen: Tog jag studenten . Väldigt rolig tid.

Vem:
Ringer du när du är glad:
Mamma, Lisa, Camilla, Matte, Frida., mormor Jaa alltså de beror helt enkelt på varför jag är glad :)
Såg dig sist gråta: De minns jag int ens.
Var du sist kär i:  Såklart är de Mattias fast han är jag kär i nu också ;)
Är du besviken på: Jag vet inte rikigt förtillfälle
Sov sist hos dig:  Matte måst de ha varit :P
Sov du sist hos:  Mattias på den också.
Gav dig sist en komplimang: Sofia den rackarn :) 

Favorit:
Låt:
I dont know finns ju så många bra :)
Godis: Nöötter :P
Kroppsdel: Vaaa?
TV-program: Gryes anatomy :)

Vad har du för:
Ringsignal:
Beror på vem som ringerr :)
Mobiltelefon: Sony Ericsson
Bank: Swedbank
Arbete: Student förtillfälle
Skostorlek: 37 eller 38
Hårfärg: den som de visste

Kan du:
Stå på händer:
Skojar du ?
Gå ner i brygga från stående: Så vig är jag ej :O
Göra blomman med tungan: Dela den i tre ? Nix
Slicka dig på armbågen: Haha ush nej inte de heller.



Nu förhöra mig själv sen greys anatomy tills sängen kallar -.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0