Honey iam home !

Jag är hemma igen !

Keft jag vet att ni nu tänker att jävla tjorv ärta. klara hon sig int utan morsan! SLUTA TÄNK DÅ !

Anledningen tll att jag är hemma är för att jag kom på mig själv att ensamheten skulle ha ätit upp mig till på Måndag,

Well well Hann dock bli hemskt rädd för mig själv där borta. Jag gick över gränsen och bädade sängen varje morgon och städade bort allt på direkten so´m jag drog fram, De har aldrig hänt i mitt liv. Weee en ny sida kom fram av mig rätt dirr. Blygheten försvann dock ej. Mina korridorr polare försökte prata med mig gick väl men som tur var åt jag mesta delen jag såg dom så de var inge problem bara göra en gest att munnen av full med nudlar eller mer avancerad mat. Men dom är iallafall trevliga. Till och med så trevliga så jag gav en fil åt en av dom. Dock bara för attden skulle gå ut innan jag hävde in den i min käft dock. Men men tanken räknas.


Sen har jag hunnit sakna alla här. nästan så att jag saknade mina pinor tll brorsor men bara nästan.



Jaja helgen har då och erbjuda ett och annat skoj. Till exampel surströmming med fjixs familj idag. Wooho jag ser framtimot de. som sagt dom kvällanra slår ALDRIG fel.


Nå jo jag har då bestämt mig att jag inte ska ge upp hela Övik. Jag har inte ens prövat på de jag är där för endast. och de är att plugga.

Jag tror jag har myror i magen lite när jag tänker på måndag. Dam it tänk om alla i min klass är såna med högklackat och vet inte ens vad lodis kläder innebär. Nog bäst och försöka bryta ena foten till på måndag så jag kan hoppa på kryckor och cheka in deras skor. Så jag vet vad som väntar,  För om man har en bryten fot behöver man väl int ha högklackar ? Och då kan mina skor inte sticka ut så mycket just för jag BRYTIT foten. ;O


Yes box nu ska jag klä på¨mig och gå ut och promma med frida och grann pojkarna.

Peace out !


Kommentarer
Postat av: miffo

du tar nog åt dig lite för mycket baby, höhö :) vi har ju redan varit, men snart ska vi igen.. så du vet

2008-08-29 @ 16:24:23
Postat av: soppe

haha du tänker för mycket :) hoppas det går bra för dig

2008-09-01 @ 11:29:28
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0