Helgen!

Fredan - inleddes först med en lite tjuv för sovning tills hem telefon ringde och jag dum förklarade puckot som ringde och väckte mig. Men i självaverket var det Ida som ville påminna mig om att jag hade börjat jobba för 10 minuter sen. jag tror jag klädde på mig och gasade till jobbet. eftersom jag var så trött var de ett minne blott hur jag bänglade. Men på jobbet väl var jag helt lost ocg visste knappt vad jag skulle göra. även fast jag har jobbat hela sommaren men dock inte halv sovandes. men men dagen tog sig.

Nånstans under min lååånga arbets dag råkade jag lova bort kvällen åt Ida och flaskan. Vilket jag ej ångrar så här i efter hand. Efter jag slutat styrdes kosen till Töre till Ida. Var förfärligt skoj och bara sitta och svamla bort kvällen och även min ena sko. som nu dock är upp hittad bland bränn nässlor. Kan tyckas vara ett dummt ställe och lämna en sko på och jag håller med., !


Sen iallafall ville min pappa komma och hämta sin lite påverkade sara för att sen tippa av mig hos Mattias. Thanks a lot papps. Well well så var kudden ett faktum rätt snabbt efter jag anlände till matte och prisa gudarna att jag slapp vakna till en ny dag på jobbet!


Lördag -. Vaknade, Kramades liite med mattias för att sen stura kosen mot frevis med Berra, Patte, Fredde och Ante. Blev där ett rätt bra tag för att sedan fara till stugan så dom fick leka bort en freesby för att sedan kasta tofflor i en tall för att få ner den igen.  Extremt skoj var det iallafall måst tilläggas :) Sen for jag till Kalix en snabb runda för att hämta Mattias och fara till stugan återigen. För film, mys och kudden. Uppskattades verkligen :)

Jaja äsch nu orkar jag inte skriva nå mera, Har planer på att fara och nosa på min farmor nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0