Flytt feber redan! ojoj

Gårdagens ångest och flytt feber sitter kvar en smula. Inte som igår dock men den finns. Ibland känner jag mig lite ego för att jag ska fly fältet till övik.

Dam it ångesten sitter inte i att lämmna själva kalix men att lämna alla de är det värsta. Vem ska nu Jonte bli sur på? Vem ska Mamma gnälla på när någon inte hängt tvätten? Och vem ska nu hoppa i min säng en tidig lördaag morgon bara för att få mig på dåligt humör ? :/  Fast allt kunnde ju vara värre. jag flyttar iallafall inte till andra sidan jorden. Övik ligger ju bara en bit efter e 4an iallafall.
 
Och sen hur ska jag klara mig utan resten av pratrasket. Hur blir det med våra spontana tant kvällar ? Och vem ska jag svära åt i sömnen ? Även fast jag vet (hoppas) att ni kommer komma och hälsa på mig känns det ändå förgäves. Faaast om man vill så funkar det. Eller ska jag tänka allt går med lite våld. Jaa så får de bli jag får hota alla bara för att alla ska komma och hälsa på . Varensäg ni vill eller inte. Höhö nu vet ni vad som väntar :P

Synd ändå att det inte finns i luleå de jag vill läsa. För i grund och botten så vill jag fan plugga och kunna göra nått jag tycker är kul sen. 

Jaja nog om detta ska spara mig med mina emo känslor tills jag vet om jag trivs eller inte.  


Nu ska jag ta mig i kragen dock och fara till stugan. En  IKEA tur med mor väntar ju :)



hej hopp






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0