Say what ?

Jaa gott folk ny design ! :) Får jag nå kommentarer ? Själv tyckte jag om den hade ingen anning att frida hade varit är och mixtrat men upptäckten var god iallafall :) Haha Nu får folket dock int ta mitt "say what" Och än mindra mitt "Fan fa jävla skit" Det finns en historia bakom.- Historien går dock ut på att jag var väl typ 15 och hade min första moppe (läs kärlek) Han var svart liten och tjurade ihop oftast dock. Men iallfall så var de en dag jag och frida skulle ut och rast han iallafall. Och egentligen fick jag int fara då så smög iväg med mig själv och moppen . Sen kom mamma på mig och sopa hem mig. Då sa jag tyst för mig själv fan fan jävla skit. Och de hörde dock fifomiffo och sen dess jaaa så om jag blir sur så tror jag frida sitter och tänker tyst för sig själv "Fan fan jävla skit hon är sur . Nu får jag inte skratta TYPISKT"


Jaja orkar inte dra min livs historia idag. Har dock vari med Lisa efter skolan idag och vi hade lika givande stund som alltid :)


Student veckans planer börjar ta fart och hittils är jag nöjd med dom ser mest fram imot trollön då jag och fjix lär vara mer i vatteten än nå annat. Jag lääääääääängtar like a hell nu :)

Imorgon ska jag besikta bilen. Ni kan bara önska mig lycka till. Lär vara mer virrig än en höna som fått i sig liiite för myce Passoa ! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Den var bra men jag saknar den med tungan lite (a) :o

2008-04-29 @ 09:29:39
URL: http://skinfiol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0