Kiwi burk.

Wooho glad tjej säger hej. Jag har inte fatta de än att vi har skjutit upp mördar provet (biologi) en vecka. De kännas allt bra i magen nu måst jag säga :) ännu ett plus är de att de är äckligt fint väder så jag har planer på och gå ut och känna mig som en lyckad människa försöka känna sig som en iallafall :) Hade för övrigt en väldigt o givande skol dag idag. Biologi i 20 minuter och sen försöka förstå sig på matte läraren . KUUUUL !


Igår var de ta mig tusan en sån där lyckad dag då vem som helst skulle kunna känna sig glaad. Jag skyller på¨mina homiessar :)


Sen har jag kommit på¨att mitt hår är mer eller mindre ett kaos jag vet inte riktigt säkert om jag ska färga de men de mesta talar för de. När min ekonomi hinner i fatt mitt liv vill säga lär ju inte ske på ett tag skull jag tro. Ge mig sommar nu så jag kan göra nån nytta på planeten och dessutom bli rik som ett  troll med svamp i näsan. Är troll med svamp i näsan rikare än dom utan ?


Bara för du gör mig glaad.


Kommentarer
Postat av: frida

du är en snok

2008-04-17 @ 13:52:41
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0