Home :(

Umeå resan kan beskrivas typ så att ta mig tillbaka och låt mig stanna! Helt klart dom bästa dagarna på  typ tusen år. Buss resan dit känndes halv länge tror den skulle kännas riktigt länge om jag int rymmde in under jackan och sov typ eh ett tag, Nog med sånt trams., Väl i umeå bestämde vi oss först och främst och avboka ett studie besök. Eftersom ingen av oss kännde oss som någon människa. Jaja hur som helst resan var den bästa på länge. orkar inte dra allt för då skulle jag bara villja tillbaka så mycke så de är likest och bli emo kid!

Kan ju avslöja att fyra tjejer i ett rum bara kan sluta med stök och svammel. Tack flickor ni är dom bästa på jorden utan tvekan :)

Gick dock också väldigt med pengar och mina kära vänner kom fram till att jag har stil som en tant. Tänk inte nu SAY WHAT! Kanske ligger nå i de men den bjuder jag på :)

Två dagars festande är nu avklarad en i umeå och en här hemma och på hotto. Hm roligare har jag dock haft men de gick väl de också :) Nu tror jag att jag mår som jag bör förtjäna. Har prövat dricka mjölk och VATTEN till å med och känner mig lite som en sara igen nu . 

Som sagt de är mycke som kan berättas men int ork ja. Fråga om de var nått. Kan bjussa på lista från Frida iallafall. :P


Hur mår du idag? De kan diskuteras.
Vad har du gjort idag? Sovit, Försökt känna mig som folk Och pratat med Cämmie och Lisolinan
När vaknade du idag? Kanske 12 ? rätta mig om jag har fel.
När gick du och la dig igår? La mig och la mig. Somnade i soffan efter att jag bara skulle villa fossingarna
När duschade du senast? För någon timme sen tror ja?
Vad har du ätit idag? Mackor och mjölk/vatten
När och vem kramade du senast? Hmm kan ha vari frida eller lisa eller så mamma :)
När och vem pussade du senast? Höhö kan int säga.
Vem vill du helst träffa? Mormor är nog en av dom tror jag saknar henne sjukt!
Vilka har du kramat det här året? Okeeej de var en normal fråga .
Känner du någon som bor i ett annat land? Om andra sidan kalix bron räknas så jaaa :) 
Skulle du kunna ha en katt? Nix jag vill ha en vovve :)
Har du en tatuering? Nepp men ge mig!
Har du piercing någonstans?Örona :)
Hur många gånger har du badat i sommar? Lätt fråga till en val då !
Är du brun? Naaaaee inte de minsta.
Vem ringde dig senast? Lisaaaan :)
Vem ringde du senast? Fiffolina :P
Vem fick du ett SMS av senast och vad stod det? Verran tror jag.
Åt vem skickade du ett SMS senast och vad stod det? Verran typ :)
Vad var det senaste du kollade på tv? Hmm var nog igår på the voice
Vilken film såg du senast? Say what ? kan ha vari saw 4
Vilken typ av film (genre) är bäst? komedi
Vilket ämne i skolan är roligast? Karaktär  helst sjukvård :)
Vad vill du bli när du blir stor? Massör typ. :P
När du var yngre, vad ville du bli då när du var stor?  Vetrinär de vill jag dock än också
Vem av dina vänner bor närmast/längst ifrån dig? Martina närmast och längst bort bor ehh int vet jag :)
När drack du senast (starkare än saft..)? Igår och de känns idag
Röker du? Nix
Snusar du? Höhöh njaaae ?
Dricker du? När jag är törstig :)
Dricker du kaffe? Händer väl :)
Vad köpte du senast? Strips meny tror jag :)
Vad har du på ditt skrivbord? Glas,hörlurar,linjal och en mass skräp.
Brukar du umgås mycket med dina släktingar? Yess box yess :)
Vad lyssnar du på nu? TVN :)
Vem av de du känner fyller år näst? Kan nog vara mormor tror jag :P




Nu längtar jag redan till nästa helg men inte av anledningen att jag ska festa. Utan därför att då har jag nog fått bort gjort en massa saker., Och nästa helg kan säkert bli skoj :)



Heeejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0