Ett gott skratt.

Hoho gott folk idag har jag hagft givande dag eller så inte. Börjde mer stresshantering. Hade massage där så då fick jag agera hjälp lärare men Marianne jag var snabb ¨på och lägga mig på bänken när det skulle visas ock skönt var de kände hur verkligen jag behöver någon som rättar ut mina späänis muskler :) Nå¨joo. Sen hål i en väldigt massa timmar som spåra ut till fnitter kalas för min och fridas del. Tror hela op huset dumförklara oss de gick verkligen ej och sluta skratta. Älskar när de är så man känner sig så glad men ändå döendes när man håller på och kvävas av sitt fnitter. Nå väääl sen matte hmm nationella på fredag kan bara hoppas på att klara det :)
Haha sen var sture rätt skoj idag
Jag och frida låg ute på bron och fnissa på skolan.

Sture: Hur är det flickor?
Frida : Sara har nog fått i sig något starkt.
Sture: De blir nog bättre imorgon-

Haha vi dog på pricken . Haha de där förgyllde hela min vecka . Så om ni möter en ensam skrattande jag så är de för jag tänker på just den där konverstationen.


Hoho biologi prov imorn jag tror de kommer gå vägen känner mig lite säker ändå fast jag typ int pluggat nå ? Hmm de kallas dåligt tålamod så man våldar in allt på minnet. Jaaa !

På tal om krig som berra prata om för någon dag sen (Läs hennes blogg så fattar ni ) Då kom jag på att man kan kriga i smarthet. Smartast vinner bhaa så folk skulle vara smarta här i världen om. Till och med kanske jag :)


Talinn för min del om en månad typ. Jag har redan res FEBER ojoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0